måndag 1 februari 2010

...


Om man inte kan lite på polschefen...Vem ska man då lite på? För varje gång det händer dör lite av min tro på människan. Jag har alltid varit liberal och trott på människans sunda fönuft och egen förmåga. Den tron och känslan har varit min och bara min och jag har vägrat ge upp den! Men jag börjar vackla. Vissa saker som händer gör mig arg, frustrerad och rent ut sagt väldigt ledsen! Varför har människan så många svaga egenskaper? Varför, varför, varför...Jag läser knppt tidningar längre. Orkar lixom inte med allt dravel. Men vem har kunnat ungå alla dessa svarta rubriker...fy!

2 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Kan inte annat än att hålla med!! Det är bedrövligt!!

Hoppas ni har haft det bra i helgen.

:) Therese

Emmas idéer sa...

Hej Hej.

Vad roligt att du vill tävla. Jag känner igen dig på bilden i inlägget nedanför... såå javisst är sängkläderna inhandlade hos dig... =O)
Som alltid, köper ingen annanstans.

Ha en trevlig kväll.

Kram Emma