måndag 1 februari 2010

Semester...

Ja, inte riktigt än men ändå!
Sommarens semester är inbokad. Jag, mina två barn, min storasyster och hennes två barn. Två veckor, Tunisen, lyxigt lägenhetshotell, all inclusive, havet ett stenkast bort...kan det bli bättre??
Ser verkligen fram emot resan även om det är ett tag dit. Ska bli trevligt med sällskap och barnen får Bamse club, Kids club och sällskap av storkusinerna! Åh, längtar redan =)

Här har det kommit MERA snö. På något vis känns det som det är tillräckligt. På tal om snö så ringde min syster idag och berättade att hon bestämt att vi ska åka skidor tillsammans. Haha, har inte stått på skdor sen i 5:e klass och det mina vänner är ju några år sedan. Syrran däremot som har en 15-årig som tävlar i slalom och som åker till fjälls vr å varannan helg. Får en bra lärare iallafall. Nej men allvarligt, vi har ju en fin backe nära och det är knapp man vågar säga det högt...har adrig satt min fot i den hittills...Återkommer med rapport. Kommer det inget inlägg, ja då vet ni. Brutet ben och sängliggande, eller så är det DÅ det haglar inlägg.

Hoppas ni alla har det bra och snart, snart närmar sig våren ;)

Inga kommentarer: