tisdag 16 december 2008

16 december

Godmorgon!
Idag är det en speciell dag ;) Det är min födelsedag.
Firar den med en bild på mig själv.
38 år blir jag.

Hipp Hipp Hurra

Tyvärr är sonen sjuk så vi är hemma men jag hoppas på ett snabbt tillfrisknande. Vi har ju högsäsong på mitt jobb!

Igår handlade jag julklappar till barnen och lite fint till mig själv. Vi köper bara åt våra egna barn så det blir inte sååå mycket klappar. Sonen önskade sig ett Nintendo Wii vilket han får och liten dotter önskar sig mest smink o pyssel.

Nu ska vi göra pepparkashus o lite annat julpyssel.

Kram Lisa, ett år äldre

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen GRATTIIIIIISSSS!!!!!! ha en toppendag vännen. Snygg är du också!
kram kram
/Kattis

Susannes Smultronställe sa...

STORT GRATTIS på födelsedagen!
Kul med lite uppdateringar.

Kram Sus

Jessica sa...

Grattis på födelsedagen, hoppas du har haft en bra dag.
Kram

Anonym sa...

Hahaha jag har blivit inspirerad av dej och syrran... Ska till frissan på fredag. :)
Klart vi ska ses nån dag. Vore jättekul! Men innan jul är det nog full rulle här... Vi kan väl höras?
Kram K

Anonym sa...

u som är frisör i grunden. Snälla ge tips hur jag ska ha håret. Ska till frissan i morgon! :-/
har ingen aaaaaning om hur jag vill ha det.
kramis!

Lotta Löfgren sa...

OJ Grattis i efterskott!! 38 haha, det fyller inte jag förren i september*känner mig riktigt ung*
Grattis,grattis och hoppas sonen kryar på sig snart!! /LOTTA(som känner kattis och har Alfred o Ludvig;))

Smultronstället sa...

Nämen där ser man vad kul att du har fått orken tillbaka :-)

Grattis i efterskott då ;-)

Hoppas ni får en skön och mysig jul

Kram M