lördag 4 oktober 2008

Ny dator

Jag har köpt mig en ny dator. En laptop. Heter det så med en bärbar? Tänkte att jag ska klara mig med en sådan. Detta blir första inlägget från min egen dator. Det är en Asus med numreriskt tangentbord. Tänkte surfa/blogga från soffan men jag vet inte, den känns lite klumpig att ha i soffan.

Jag har börjat flytta över lite saker till lägenheten. Men eftersom det ska tapetseras i mitt kök/hall (som sitter ihop) och vardagsrum kan jag inte ta dit mer än sånt som kan ställas i skåp samt i barnens rum. Men jag känner redan nu att jag kommer att älska min lägenhet. Det är jättefin, ljus och har en trevlig atmosfär. Jag känner mig nöjd. Nu ska det bara bli klart. Nästa gång jag går dit ska jag ta med kameran så ni får se före och efter på vardagsrummet.

Idag har jag jobbat och vi har haft väldigt mycket folk i butiken. Känner mig tom i huvudet och trött i fötterna. Nu ska jag bara gosa med mina barn.

Kram och fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Vet att du också jobbar med inredning, eller vad man ska säga, som jag. Var jobbar du? Vilken kedja?
Känner så mycket igen mig när du skriver om folk i butiken och trötta fötter *ler*
// Kram fr Sus

Husets Hjärta sa...

Hej där. Hittade på dig här också.
Ser att du ska flytta, blir ni kvar i Gylle? Hoppas allt går bra.
Johanna/Jennifers mamma