torsdag 30 oktober 2008

Uppdatering

Äntligen!

Har fått Internet inkopplat i lägenheten. Men jag måste säga att det egentligen varit skönt utan. Jag som trodde jag skulle få abstinens :)

Håller på för fullt att packa inför andra halvan av flytten som ska bli i helgen. Sen är det "bara" städning av de 350 kvm kvar...ska börja till veckan så får vi se hur långt jag hinner. Har kallat in syster och mamma som hjälp. Nåväl, har ju tid på oss. Men detta har ju följt oss i så många månader att det börjar kännas tungt. Går ut över barnen vilket inte känns så bra.

Ville bara uppdatera.

Nu ska jag fortsätta packa.

Kram till er alla och hoppas ni inte tröttnat på att kika in när det inte kommer nya inlägg så ofta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en länk till dej så jag ser när du uppdaterar :)
Lycka till med allt arbete. Stor kram!

Smultronstället sa...

Å hej å hå...visste inte att ni separerat..trist..men det verkar som det är rätt ok iaf..
Jag länkar dig så bloggas vi.

Sköt om dig:-)
Kram M

Fru Bes Blogg sa...

meen tjenare elisabet!! Visste inte att du bloggar, kul!! Hittade hit via någon annan blogg.

Ha det bra!

Kram Fina