torsdag 7 januari 2010

Follow your heart



Jag har en balk i hallen/köket.
Kom på häromdagen att ett väggord nog skulle pryda sin plats där.
Beställde ett och visst, det blev mycket bra.Skulle gärna ha ett stort väggord i vardagsrummet men har ännu inte hittat något jag gillar.
Letar vidare.

Ska snart börja med projekt barnrum.
Liten dotter 6 år vill har ett rosa rum.
Har tänkt att 3 vita och 1 rosa kan gå bra. Den rosa är då lätt att byta ut när den rosa perioden är över. Återkommer när vi bestämt tapet. Hittade ett jättefint tyg som ska bli rullgardin.
Återstår bara att välja fondvägg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lisa!
Jag läste ditt tidigare inlägg om liten dotter -nu sex år! :) Det är ju helt sjukt vad tiden går fort!!! Min lillkille fyller ju också nu, om två veckor -och gissa om han är stolt att bli så stor.
Jag blir så glad när jag ser bilder på dina kids. Vi har ju liksom följts åt :)
----
Väggorden var kanon!!
Kram K