söndag 3 januari 2010

Gott Nytt 2010


Det blev ett icke inplanerat uppehåll från bloggandet.
Det har hunnit vara både jul och nytt år. Här hemma har vi varit lediga och jobbat lite om vartannat. Julen har varit stillsam och nyåret ännu stillsammare. Julgranen har gjort sitt för i år men en och annan tomte och annan kär julprydnad får stanna någon dag till.
Jag minns 2009 som året när jag äntligen läste klart det jag tänkt på Komvux. Mitt första år som ensamstående mamma och singel vilket kändes ok när jag väl kom till ro. Året när jag hann åka utomlands tre gånger för att lixom ta igen några år jag missat att resa :) Ett bra år för att summera.
Nu väntar ett nytt spännande år med jobb och eventuellt högskolestudier till hösten om jag bara bestämmer mig för vad och kommer in. Spännande tider. Snart har jag en 6-åring i familjen och ännnu ett barn som ska börja skolan. Det ser vi fram emot mycket och inte minst liten dotter själv som numera läser, helt själv!
Jag önskar er alla God Forsällning på det nya året!

1 kommentar:

Anonym sa...

God fortsättning till er alla :)
Kram K