söndag 17 februari 2008

Kära ägodelar

Denna dörrskylt kostade inte många kronor att inhandla men den är en av de saker i mina ägor som jag gillar bäst. Kanke för att den är röd ocvh vit och med hjärtan. Tycker även om den snirkliga stilen. Vi har behållit dörrarna in till de två lägenheterna i sin ursprungsfärg. Blir en fin kontrast mot det vita men lite sugen är jag att sätta pänseln även på dem. Vi får väl se!

Hoppas ni haft en trevlig helg. Jag och dottern har varit på 4-årskalas idag. Dottern var mycket förväntansfull och det blev en trevlig stund för barn och föräldrar. Sonen har haft en kompis hemma hela helgen.

Tråkigt med helgen är att några har gått förbi vårat hus i natt och vandaliserat mina två svarta blomkrukor som står på trappen. Trist! Häromdagen kastade någon ägg på fönstret. Första gången vi har problem sen vi flyttade hit för 8 år sedan!

Just nu badar resten av familjen bastu. Tänk, vi har aldrig bastat med barnen. Hade glömt att vi hade en bastu :)

Inga kommentarer: