fredag 15 februari 2008

Trevlig helg

Våra barn är mycket goda vänner och leker fantastiskt bra ihop. Visst, de bråkar såklart men i det stora hela är de sams. Se bara hur de sitter när de ser på Bolibompa. Jag tror på att låta barnen lösa konflikter själva och inte läga sig i allt. Hur har ni gjort? Det är bara att hoppas att det håller i sig i framtiden.

Vill passa på att önska er en Trevlig Helg! Vi ska fira våran pappa imorgon på 36-årsdagen. Tårta och två paket är införskaffade. Ikväll äter vi födelsedagsmiddag och har familjemys. Imorgon kommer svärmor och lagar födelsedags-lunch och på kvällen är mannen bortbjuden av killgänget.

Jag ska försöka fixa klart det sista i sovrummet och städa upp lite. Om orken infinnner sig ska jag gå långpromenad och kanske, men bara kanske börja putsa fönster. Drar mig lite. Inget roligt jobb. Saknar min försterputsare! Det var bra med byte av tjänster. Jag klippte hans hår och han putsade mina fönster. Lyx!

Inga kommentarer: