söndag 10 februari 2008

Miljöbild från trappen


Här är en miljöbild från våran trapp upp till den del av huset där vi bor. Vi har ett 2-familjshus men undervåningen står tom i väntan på ideer vad vi ska göra av den. Upptäckte att det är svårare än jag trodde att ta bra bilder. Men jag lägger upp den ändå så det ska finnas något på sidan. Vi har nyligen renoverat trappan som är av ek. Trappstegen är slipande och lackade och resten är vitmålat. Panelen är målad i en bruten vit mot det grå hållet och resten är vitt. Vi saknar ännu trappräcke som jag tror ska bli i rep. Har hängt upp några sittkuddar så det inte ska kännas så tomt. Visst är det fint med det röda mot allt vitt?
Imorgon kommer bilder från det nyrenoverade sovrumet, tror jag! Trevlig söndag. Själv har jag haft sovmorgon och ska fixa mig klar NU! (Bild privat)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir verkligen en fin brytning med det röda mot det vita, precis som du säger. Roligt att få titta in hos dig!