torsdag 14 februari 2008

Rosor och långfärdsskridskor

Hoppas ni haft en fin dag med några extra kramar. Mannen kom hem med rosor vilket var trevligt. Dock fick jag inget hjärta av barnen. I år kammade papa hem hela bunten :) Men några extra goa barn-kramar har det blivit.

Själv har jag provat på långfärsskridskor för första gången. En spännade upplevelse. Iförd hjälm och solglasögon provade jag att färdas fram på sjön. Det var en härligt solig vinterdag och utsikten var vacker. Tänk att man kan åka på sjön! Tyvärr var min balans och teknik inte så god så turen blev kort. Kanske något att införskaffa till nästa år? (Bild privat)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lisa!Det är Maria ifrån Valbo som skriver,blev du förvånad nu? (Åsa skvallrade om din sida)Men va fint och hemtrevligt ni verkar ha i erat hus,du är så pysslig.Vilken tur att det blev lyckat ändå med Irene-utflykten men jag hörde att ni inte var så många.Själv har jag legat i feber och förkyld men nu är man på benen igen.Ha en trevlig helg!syns på tisdag. Kram Maria