fredag 29 februari 2008

Sport eller vadå?


Jag har aldrig förstått mig riktigt på den manliga (?) sporten Enduro. Visst, jag ser ju entusiasmen och glädjen i mannen och hans kompisars ögon när detta kommer på tal. Men ändå, varför utsätter man sig för detta? Lera och svett, inte riktigt min grej...

Sonen fick en cross i somras och det är väl ingen slump att även han väljer en motorsport på två hjul. Han längtar nu tills det är dax att ta fram den och börja åka igen. Förra året gjorde far och son några skogsturer tillsamans och jag antar att det blir en speciell gemenskap. Liten dotter verkar inte lika intresserad av motorer. Hon säger själv att hon ska börja på balett och att hon vill börja rida(till min stora fasa). På den fronten kan jag lova att vi INTE påverkat lilla fröken. Förresten är hon av den sorten som inte låter sig påverkas. Hon vet vad hon vill och går sin egen väg. (Bild privat med orginal gräs och allt)

Inga kommentarer: