måndag 11 februari 2008

Nästa projekt

Mitt nästa projekt, tror jag, ska bli dottrns rum. Hon har egna önskemål och det är rosa, rött och lila. Nja, vi måste nog ta en diskussion där. Rosa och rött kan jag gå med på. Har själv lite svårt med lila. Någon som har tips eller inspiration på flickrum? Rummet är inte jättestort och har snedtak. En vägg rakt fram med fönster. Två väggar på sidorna med snedtak kanske 1 meter hög vägg. Väg med dörr och garderob. Inte så mycket tapet alltså. 2 bjälkar i taket som ska målas vita och ett lackar furugolv. Tål att tänkas på! (Bild Sandberg tapeter)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är då, fina bilder och grejer =)

Anonym sa...

Hej Lisa....hittade dig här...roligt att se dig igen. Läste lite på kanalen även om jag inte är med där själv längre. Mig hittar du på frissan.bloggspace.se

Fint hem du har, jag tror jag får återvända och hämta lite inspiration.
kram Ooa fd. kanalare...

Anonym sa...

Jättefint hem! Vi har också snedtak och grejer och lite plats för tapet. I sonens fall blir det fondvägg i nån färg/mönster - men inte för mycket för rummet är litet - varför inte rosa där av nåt slag?