torsdag 24 juli 2008

En riktigt bra dag

Idag har jag, trots att jag jobbat 8-18 i en kokhet butik, haft en mycket bra dag. Har varit roligt att jobba och har varit på toppenhumör. Visa dagar är det roligare än andra! Dagen började med ett trevlig mejl från min granne som har bloggen http://detstoragrahuset.blogspot.com/

Fick besök på jobbet från en kompis jag inte sett på länge. Jättetrevligt E att du kikade förbi!

Här är mannen i Norge på sin hojj-till-Norge-tur. Han kom hem igår natt full med småflugor. Hade ingen aning att man får så mycket småflugor på sig när man åker hojj. Knappt att man ville krama honom.

Han var nöjd med mini-semestern och säkert gav med mersmak.

Här är en bild från Noge. Härlig natur. Blev en fin bild med kontraster tycker jag. Sambon ville fånga så myclket som möjligt på bild för att kunna visa oss och han hade inte tid att stanna överallt så han har fotat i farten :) Lite gulligt tyckte jag.


För att återgå till min dag så shopade jag loss åt nya mini-kusinen Adam. Filt, nalle, 2 bodys, mjukbyxor och hängeslbyxor. Skoj!

Jag oc min mor åkte till BB och hälsade på nyaste medlemmen i vår familj. Oj, ni annar inte vad söt han var med mörkt hår. En riktig gobit som sov gott i mosters famn.

Ja, det var min topendag. Inget speciellt egentligen men en bra dag.

Väl hemma var barnen goa och kramade sin mamma länge. hade kanske saknat mig efter en heldag med pappa!

Sovdax!

Inga kommentarer: