tisdag 8 juli 2008

Kameran återfunnen

Vet ni vad, kaeran är återfunnen. Den låg på laddning. Undrar vem som lagt den där...*visslar*. Måste vara en glömsk förvirrad stackare. Hm, fråga min man får ni höra hur det är att bo med en förvirrad själ!

Furuviksresan:



Barnen var mycket fundersamma över detta "träd". Var det läskigt eller inte. Jag blev mest full i skratt vid tanken att det finns så många olika sätt att somarjobba på.


Här klappar barnne djur i hagen där man fick gå in. Mysigt tyckte de!

Liten dotter blir prinsessa!

Här har vi fikapaus. Liten dotter gillar fika, syns det?


Barnne var kartläsare under hela dagen i parken. De talade om vart vi skulle gå och åt viket håll och sen gick vi. Fungerade utmärkt. Vwerkar inte vara fel på deras lokalsinne iallafall. Antagligen ett arv från pappan eftersom jag knappt hittar i min egen stad.


Åkband och karuseller. Barnen nåkte så mycket de orkade. Här åker de lilla Fritt Fall. Jag undrarde vad jag gett mig in på när jag plaserade dem där! Med det gick bra.


Restaurangbesök och mätta barn.

Vårat tåg!

Det var lite från resan! För den nyfikne menar jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Lisa varför skvallrade du inte om att ni skulle till Valbotrakten?? Ja visst är det mysigt i parken men mycke pengar brukar det gå åt, tur att man är arbetslös...... men jag hoppas det ordnar till sig till hösten.
Kram på dig!!