söndag 29 november 2009

1:a advent




Igår var det shoppingdag.
Idag är det städ/pysseldag.
Jag besökte min favoritbutik ställ å såsser på hörnet som ligger i Säter. Av alla inredningsbutiker är detta den bästa. Praktiskt med en butik som bara har saker jag gillar. Jag kan nästan sluta besöka de andra butikerna för där hittar jag ändå inget. Hos ställ å såsser hittar jag alltid något och det är lixom min smak. På em åkte jag och storasyster till IKEA som turligt nog hade öppet till 20. Handlade mest doftljus men även en lampa och lite burkar mm.
Idag har jag pluggat eng. grammatik, städat och pysslat. Tyvärr gick det en propp så jag har inte kunnat tända julbelysningen i alla rum ännu.
Blir ingen julskyltning för min del. Har inga barn hemma så jag hoppar det i år. Barnen går med sin pappa och jag är hemma ch avnjuter en god varm kött o rotfruktsgryta.
♥ ♥ ♥ mysig 1:a advent ♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint!!
/kram K :)

Hanna & Hugo sa...

Hej =)

Så himla,himla mysigt du gjort!!!

Ja visst har de mycket fint hos Ställ & Såsser. Har tyvärr inte varit dit på länge... Måste nog försöka ta mig dit nån gång innan jul. Hm, får se när dt ska ske ;)
Hoppas du haft en underbart skön
1:a Advent.

Många kramar Maria