onsdag 11 november 2009

En dag utan skratt

Min mun känns neutral!
Ha, det känns som jag inte dragit på smilbanden en enda gång idag.
Sena till dagis/skolan. Sonen var trööött.
Dagen började dåligt.
När jag kom till första lektionen var läraren sjuk.
Irriterade mig över att hon inte via mejl talat om det eftersom hon var sjuk igår också. Alla elever har mejl via skolans system...jaja!
Sen har det bara varit en tråkig dag.
Känner stressen komma över allt skolarbete som är kvar.
slutar 18/12. Innan dess ska:
7 prov vara gjorda, i bokrecension i engelska, 1 sammanställning i ämne jag valt själv och få se...1 redovisning också. Det var allt!
Den som tror Komvux är slappt får tänka om =)
Lika bra att sova så man orkar med morgondagen!
Kanske med ett skratt eller två!
♥ Kram♥

1 kommentar:

exklusivvardag sa...

Vill välkomna er till min nylancerade webshop nu inför julen! www.exklusivvardag.se /kram Linda