måndag 23 november 2009

Frånvaro

Ber om ursäkt för de glesa inläggen.
Ursäkt nr.1: Trasig dator...
Ursäkt nr.2: Mycket i skolan...
Betar mig sakt men säkert igenom de 7 återstående proven innan jul. Har skrivit 2 NP i Eng, ett prov i NkB som jag tror gick strålande samt imorgon NP i SvB och fredag stort prov i Eng. Sen är det "bara" 2 prov kvar =)

Men, nu till lite roligare!
Eller ja hur man nu ska uttrycka det. Min dator gick sönder i helgen. Ja, min och min var väl att ta i. Min egen är ett år gammal och ska reklameras till dataleverantören vilket jag varit för lat under ett år att göra så "min" dator var en lånad modell äldre som bidde helt kaputt! Skärmen startade inte. Svart! Tomt lixom! Det var inte mer än att åka till den stora dataleveratören och inhandla en ny. Gah! Alla dessa beslut gör mig orolig i kroppen. Stor eller liten skärm. Windows Vista eller Windows7? Billig eller dyr? Hur som helst så blev det en liten dator eftersom den andra som är ny är av modell större (båda laptop). HP med möjlighet att uppdatera till Windows7. Tror det blir bra i slutändan och jag är nöjd med storleken som är liten och behändig. Ska bara bo in mig och föra över lite bilder :)

Hoppas ni alla har det bra och önskar er fortsatt:

♥ ♥ Fin vecka ♥ ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig vecka önskas dig med!
Vad kul med ny dator. Jag skulle också vilja ha en egen liten laptop (vit). Nu sitter jag med vår stora stationära. Men men man får vara glad så länge den fungerar, hos oss har mycket gått sönder denna månad... Bilarna, frysen, värmefläkten med mera... Suck.
Kram på dej!
/K

Anonym sa...

hej hej... tänkte bara säga att jag har gjort en liten grej till dig som tack för klippningen
(x antal månader sedan). nästa vecka ska jag till malena en sväng... har du tid mellan all pluggning får du gärna följa med... jag kan när som... kramar /ida