tisdag 26 augusti 2008

Förkylning och huset på hemnet

Nu ligger vårat hur ute på Hemnet.se. Känns lite konstigt måste jag erkänna. Lite pirrigt också. Tänk om ingen vill köpa ens hus? Mäklaren ringde igår och berättade att EN ringt och anmält sig till visningen. Visningen är först den 5:e. Vi får väl se. Vad gör man om ingen vill köpa ens hus?

Jag har åkt på en elakartad bacill och var sängliggande hela dagen igår. Lite bättre idag. Hostar, ont i kropen och feber. Jag som har en lång lista med saker som ska fixas. Har inte riktigt tid att vara sjuk. Men denna vecka jobbar jag bara torsdag så jag har lite tid att fixa.

Nu ska jag röja här hemma.

Kram och ha en bra dag!

//Lisa

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att någon vill köpa ert hus, bilderna som mäklaren tog ser ju jättefina ut.

Kram