fredag 29 augusti 2008

Utmärkelser

Jag har fått 4 utmärkelser från Hanna som har bloggen: http://detstoragrahuset.blogspot.com/
Jag blev jätteglad och känner mig stolt som en tupp :)

Hanna och jag bor grannar, vi har barn på samma förskola men hade aldrig pratat med varandra innan gårdagen. Det var riktigt trevligt att ses! Hoppas det blir fler gånger. Nu ska jag våga mig dit på husesyn :)



Meningen är att jag ska skicka dessa vidare men jag väljer att inte göra det, eftersom Hannas blogg är min favorit. Däremot kan jag läka till man favorit nummer två:
Jag gillar den stilfulla bloggen!
Nu ska Lisa fortsätta med fix och städ!
Trevlig helg på er!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lisa! Nu har jag hittat hit - eller rättare sagt nog har jag tjuvtittat 1 gång tidigare men hade ej tid att skriva.
Läser att det blåser vindar av förändringar hemma hos dig - hoppas att allt blir bättre för Er alla och sköt om dig!

///Kramisar Inga