torsdag 14 augusti 2008

Liten paus

Jag känner att jag inte har något att blogga om och det blir inte speciellt skoj att blogga om separationflytt och försäljning av hus. Därför får bloggen vila lite. Kanske någon dag kanske några veckor. Men jag återkommer när jag får mer energi.

Just nu lägger jag all tid på att fixa hemma. Städar, slänger, stylar och fixar. Kommer ändå inte att hinna klart utan det som hinns det hinns. Sen ska det dessutom städas noga till visningen. Pust, man får väl hoppas att det i slutändan blir bra vinst på huset. Men det är en stor prosess att visa upp sitt hem för alla. För nog kollar väl alla hemnet?

Så, nu vet ni att jag mår bra och vad jag gör. Jobbar, jobbar och jobbar lite till.

Må gott så länge!

Kram Lisa

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar tills vi ses, för du kommer väl på åter träffen?

Många kramar Åsa i Storvik