onsdag 27 augusti 2008

Tröst & belöning

Visst kan man trösta sig med shopping eller belöna sig med shopping. Jag har gjort både och idag men bara shoppat ett par skor, inte två. Jag är galen i röda detaljer så det fick bli ett par röda skor. Vad tro ni? Ska ha dem till jeans. Eller kanske svart.

Fick ett 40% rabatt-erbjudande från Ellos så jag slog till 200:- kan de väl vara värda. Om de sen passar blir en anann historia.

Tröst och belöning.
Tröst- för att jag varit sjuk och idag på bättringsvägen, har fixat massor.
Belöning- för att vågen äntligen pekar neråt. (det berättar jag mer om en annan dag)

Nu är det sovdax-igen!



1 kommentar:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Ciao Lisa!

Fina skor... Så himla sött med röda!!!

Jag har fyra utmärkelser till dig på min blogg! Dem är du väl värd tycker jag!
Kramis Hanna