måndag 15 september 2008

Höstpromenad

Kanske en hatthylla hemma hos mig?

Åh, hösten är så fin! Jag älskar hösten som årstid och tycker mycket om skiftningarna i naturen. Kom just hem från en härlig promenad runt älven med en god vän. Jag ska komma igång med promenader (igen). Är så skönt. Nu har jag skaffat hörlurar till min Mp3 så ju ska det bli gå av :) Eller, vi får väl se hur det går...men ändå. Det är så fint när naturen börjar skifta i färg. Har man dessutom gott sällskap som lyssnar på mit bladder är det lättare att gå :)
Har varit ner till MIO och hittade en hatthylla jag vill ha. Ska fundera på vilken färg jag vill ha. har en vit skohylla så den skulle väl bra bra.

Nu ska jag åka och hämta liten dotter på förskolan och stora sonen i skolan. Idag är det: gymnastik för småtjejejrna och pingis för storbarnen. Lite pyssel när det slutar samtidigt som nästa aktivitet börjar och är på olika ändar av vår lilla stad men det måste ordna sig.

Fortsatt trevlig dag!

Kram Lisa!


1 kommentar:

Susannes Smultronställe sa...

Jag gillar också hösten.
Klara fina dagar med krispig luft och gula/orange/röda lövar. De dagarna älskar jag! Nu har det ju varit mest regn och det gillar jag inte riktigt lika mycket ;-)
Skönt att ni fått huset sålt. Alltid lite oroligt innan allt är undertecknat och klart.
Ha det gott