måndag 8 september 2008

Ledig dag och blandat

Idag är jag ledig. Tog ledigt eftersom jag skulle jobba 15.30-20 och vi har föräldrarmöte i skolan. Känns viktigt att vara med första gången. Hinner även följa med liten dotter på gymnastiken vilket ska bli roligt eftersom jag missade första gången. Hon ser så fram emot saker och det är roligt att dela upplevelser med henne.

Ja, helgen är över och för oss känns det bra när båda visningarna av huset är gjorda och vi fick bra respons. Imorgon hoppas jag att det blir klart. Spännande! Har mycket att tänka på just nu vilket är jobbigt. Vaknar 5-6 varje morgon och kan inte somna om. Mycket olikt mig!


Igår var familjen upp till Clas Ohlsson i insjön och jag önskade mig denna sjuklåda. Gulligt av dem att köpa den åt mig. Blir perfekt att ha plåster och salvor i. På tal om det så fick sonen en fästing på halsen efter helgens svampplockning. Det är hans andra fästing och jag bara avskyr dessa djur! Känns så obehagligt!

Mina nya skor kom i fredags. Nej, har inte gått in dem ännu. De får pryda sin plats i hallen tills lämpligt användningstillfälle kommer.

Nu ska jag äta älg och kantarellgryta. Inte fy skam för att vara måndagslunch, eller hur?

Kram Lisa

2 kommentarer:

Hjärtevän sa...

hallå lisa... kanske vi ska dra ihop ett gäng och gå ut och inviga dina nya röda:) vore väl skoj att ta "några" glas och bara vara... kram på dig... /ida

Anonym sa...

Vilka skor... Hoppas du kan gå i dem för du kommer bli så stylish! Skitsnygg! :)
Lycka till med huset.
Kram
K