måndag 22 september 2008

Läges-rapport

Såg att det var fler som undrar hur det går för oss?

Jag har jobbat OCH varit sjuk i helgen därav inget inlägg. Nu mår jag bättre och har tom orkat packa några kartonger. Jag bara väntar på att de som bor i lägenheten nu ska bli klara. Jag hoppas till helgen för då är jag ledig men de har ju till den sista på sig så det kanske inte blir så. Nästa helg jobbar jag så vi får se när det blir flytt. Beror på om hyresvärden är vilig att tapetsera om eller om jag får rolla väggarna i vardagsrummet. Det måste iallafall göras något innna jag flyttar in. vem vil ha rosa? Nä, inte jag iallafall! Mina möbler som jag beställt från IKEA kommer den 29:e och köksbord och stolar står redan i garaget och väntar.

K: tror att F ska behålla sänggaveln men blir det inte så hör jag av mig. Annars berättar jag gärna hur du gör en egen. Plättlätt :)

Nu ska jag handla mjölk och sen till jobbet. Börjar 15 idag. Vilken tid va?

Just ja, idag ska F kolla på en Skoda Fabia åt mig. Tror det blir en sådan. Min gamla Mazda rostar snart ihop. Tror jag blir nöjd med den. Har valt färg själv. Tänk, min allderles egen första fina bil.

Kram på er och ha en fin höstdag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för lägesrapporten! jag är ju in här dagligen och kikar! :)
Jag förstod nästan att gaveln inte blev till salu. Och det DU tycker är plättlätt, är svårt för mig!!! ;)
Må så gott!!! Lycka till med allt. Är toksugen på ett nytt köksbord jag med, men man lär väl köpa nån slags sänggavel först ;) Eller hur? Ett år har gått utan något köp. ;)
Kram!
Kattis

Anonym sa...

hmm, jag hoppas att du har beställt en skod fabia och inte en felicia ;)

Lisa med hem sa...

*fniss*
Nu har jag redigerat, Skoda Fabia ska det va såklart ;)