tisdag 9 september 2008

Vinterekiperad dotter

Idag har vi varit och köpt vinterskor åt liten dotter. Nu ser hon bara fram emot lite snö :) Vi får hoppas att det dröjer lite tills dess. Hittade på Maxi och valde en enkel rejäl sko utan kardborreband. Jag tror den bli lätt att ta på och av för lilla fröken.

Har köpt en begagnad Reima-overall. Är såld på dessa overaller men är lite för snål för att köpa en helt ny. Skulle iofs kunna tänka mig att lägga den summan om jag säkert visste att hon kunde ha den två säsonger men liten dotter växer så det knakar på på längden och fötter. Hon har ju en kort mamma och en lång pappa. Storebror är lite kortare än genomsnittliga barnen men jag tror at liten dotter bli lite längre n genomsnittet. Dessutom tror jag hon får stora fötter. Pappan har stl.46 och jag har alltid haft 36 till banen kom då jag ökade 1-2 stl.


Köpte en kruka på Maxi med en äkta blomma. Jag har mest konstgjort då jag glömmer att vattna. Har några Plättar i luften men det är de enda.


Budgivningen pågår på huset just nu. Spännande och utdraget. jag hoppas bara rätt familj vinner!

Kram Lisa

Inga kommentarer: