lördag 6 september 2008

Snart är det som vanligt igen, nästan

Nu har jag städat klart och vi har haft visning. Jag tror det blev lyckat och fler än vi trodde har lämnat in intresseanmälan. Det kommer även en eller två familjer imorgon och kollar. Mäklaren var nöjd och det känns bra för oss också. Några vill göra om huset till enfamiljshus och några ville ha det som generationsboende. Jag säljer hellre till någon som ska bo i huset än någon som ska köpa för att sen hyra ut. Jag menar inte bo i det själv. Vi får se om det blir budvivning hur många som vill vara med. Spännde! På tisdag ska det vara klart, så då vet vi!

Jag har jobbat idag och det är ett behagligt tempo på jobbet just nu. Lagomt! Ska jobbar imorgon oxå.

Barnen har vatit till strutsfarmen och sen har de plockat svamp med sin pappa och farmor. Så nu har jag fina gula kantareller att göra något med.

Sonen vill börja på pingis och det glädjer mig så mycket när han uttycker vad han vill. Han har fått två läxor i två veckor nu och han tycker det är jätteroligt. Har gör läxorna genast och skule nog vilja ha mer. Skoj!

Mina röda skor har anlänt. Snygga!

Dottern är galen i sin nya borste och vet ni vad, den fungerar! Lycka!"Det gör inte ens ont, mamma", ljuv musik i mammaörat :)

Nu väntar ett mejl jag måste svara på men det berättar jag om senare. Vissa gånger blir man gladare än andra men det får ni höra en annan dag.

Sen blir det tv-soffan med barnen!

Kram Lisa

Inga kommentarer: