lördag 15 mars 2008

Final


Jag sitter som klistrad vid finalen ikväll, gör ni? Jag och barnne ska ha middagsgäster. Det blir två olika pajjer: Köttfärspaj med lätt & rökt, purjo och creme fraiche och en feta & broccoli paj. Mums! Vilken favorit har ni? Jag gilar nog de flesta bidragen och har ingen egentlig favorit. Gillar BWO, Rongedahls & ja de flesta andra. Vi får väl se.
Men den egentliga vinnaren är Björn. Vilken kille. Jag har alltid haft lite svårt för Stå Upp Komiker men vem kan ha svårt för Björn Gustavsson. Vilken fullträff. Ska blir spännande att se vad han har att ge ikväll.
Trevlig kväll och må bäste man, eller kvinna få åka till Belgrad!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska också titta!!! Gillar BWO och ognedals, Nordman, och även ståupparen...hade för mig att han inte fick vara med!? Men det ska han då?

Vi ska äta köttfärslimpa med några goda såser och klyftpotatis - äldsta valde och det får hon för hon har influensa:(.

Ha det så trevligt i kväll!!

Anonym sa...

Äh, det är jag Noemi som skrev det!! Vet inte vad som hände...

Anonym sa...

Å jag hejar på BWO!
:-)
Ha en trevlig kväll!!!!
Kram kattis

Susannes Smultronställe sa...

Ja...och vi var ju på GENREPET på lördagen! Fullt ös!! Och sen så hade vi schlagerpartaj på kvällen hemma hos oss.
Det var nog den bästa finalen någonsin faktiskt!! Så mycket bra låtar och bra artister. Jättekul!!!
Vi ringde och röstade på (och många gånger dessutom): Perelli, BWO, Sanna Nielsen, Rongedahls Amy Diamond och Nordman (Folkes favvo). Pust - vi röstade nog minst 50-60 gånger iallafall. Ingrid var flitig...... *ler*

Bra låt vann. Hejade på henne! Och några till iofs.

Kram Sus

Susannes Smultronställe sa...

Glömde ju skriva att Björn Gustavsson var helt fantastisk - som vanligt!! Han är så coooool.
Ingrid och jag sitter och kollar alla hans klipp på YouTube.