måndag 10 mars 2008

Namnsmycket


Idag kom det, namnsmycket som jag beställt. Blev supernöjd så tack snälla Malin för

trevlig service, snabb leverans och fin vara! Har redan använt det nu på kvällen och det känns så bra. http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=44235 Får se om det blir en succe i skolan imorgon!

Idag har jag jobbat på en förskola med blandade kulturer. Åh, vad jag trivdes och så många goa barn. Gillade även pedagogiken de hade, Reggio Emilia inspirerad. Skriver mer om det en annan dag.

Jag och barnen har börjat göra påskägg med balong, tidningspappaer och tapetkliser. Tack snälla S för balongerna!(Bild privat)

1 kommentar:

Susannes Smultronställe sa...

Åhh, vilket fint!
Jag var in på sidan förut, efter du hade tipsat om den. Är lite sugen på att beställa jag också....MEN så känns det lite fånigt att ha Ingrids namn runt halsen! Ungen är ju snart 16 år och lika lång som jag - fast hon är ju ändå min unge *ler*
Fast jag är sugen på ett namnhalsband ändå. Jag avvaktar och känner av lite till. Kram fr Sus