måndag 17 mars 2008

Tågresa

Jag har bokat tågbiljett. Jag och barnen ska åka tåg till den stora staden. Det blir premiärtur för mig med barn. Spännnde resa! Vi ska möta upp sambon och spendera dagen tilsammans för att gemensamt åka bil tillbaka hem på kvällen. (Jag jobbar fredag och sen kommer påskgäster)Dottern hade en önskan att åka upp i Kaknästornet och äta pannkaka. Hon gjorde det för två år sen och har tjatat sen dess. Sen får vi se vad dagen för med sig. Tror ni jag kan lura till mig ett IKEA besök? Tveksamt men skam den som ger sig utan kamp! Låt oss dock hoppas att det inte blir vitt som på bilden...

1 kommentar:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Vad kul att åka tåg med barnen! Och till storstaden också... Skoj! Men du, det ser dystert ut på väderfronten... Din bild ser ungefär lika ut som utanför fönstret...
Ha en trevlig resa, och lycka till med Ikes. De har mycket fint i sitt vårsortiment har jag sett...

Glad påsk till er!!!

Kram Hanna