måndag 31 mars 2008

Kransar och trött i ögat


Jag köpte två kransar från Lavendel & Romantik häromdagen. Jättefina men jag vet inte riktigt vart jag ska ha dem. Gör sig nog bättre mot en vit bakgrund. Men så länge får de hänga på vitrinskåpet som står i vardagsrummet.
Jag sov riktigt illa den senste natten. Första dagen på min 3-veckors långa praktik så kanske jag utan att vara medveten om det funderade hur det skulle bli. Jag har vridit och vänt mig och knappt sovit alls, känns det som. Jag som i vanligt fall sover som en stock! Nåväl, med lite sjukdom i kroppen, en timmes flytt av klocka, ny arbetsplats och ingen sömn har jag känt mig som en zombie nu på kvällen. Nu till min fråga: Vad gör jag uppe fortfarande? Borde jag inte sova nu? Ska upp tidigt imorgon bitti igen. Iallfall trivdes jag på praktikplatsen och det kan nog bli riktigt bra! (Bild: Privat)
Kram från mig och sov gott, om ni kan!

Inga kommentarer: