fredag 7 mars 2008

Trevlig helg


Idag har jag jag fikat hos min goda vän S. Tack S för gott fika och E för trevligt sällskap. Fick även rycka ut med saxen (Slutade som frisör innan jag knappt hunnit börja -90)
Jag och dottern har varit på en 2 timmar lång promenad. Vi besökte den lokala loppisen. Hittade inget som föll mig i smaken. Besökte även den lokala skogen. Härligt med en dag ute i solen!
Vad ska ni göra i helgen? Vi har inga direkta planer men jag borde måla klart 2 lister till sovrummet samt murstocken. Har en stor spegel från Ikea som ska målas vil. Borde införskaffa lite ny färg. Har lite ärenden att göra. Är expert på att tänka "Äh, jag gör det sen". Brukar alltid straffa sig!
På bilden ser ni en av mina äldsta saker som jag fortfarande gillar. En fågelbur från Miljögården.
Såg ni Tony Rickardsson i "Let´s dance"? Så ser en riktig man ut ;) (Bild privat)

Inga kommentarer: