måndag 2 juni 2008

I väntans tider


Idag går tiden ut. Inte för mig då men för J&J som ska få sitt första barn. Spännande! Bebisen blir mina barns tremänning och det är roligt eftersom vi bor på promenadavstånd så jag kan gosa med bebisen nästan när jag vill. Jag önskar J&J lycka till när det kommer igång. Glöm för guds skull inte SMS:a mig när ni åker in ;)

Jag ska dessutom bli moster i början av augusti. Vilken lycka! Nu när våra barn blivit lite större ska det bli mysigt med ännu en bebis i släkten. Det ser vi fram emot!

Det var inte länge sedan även jag drömde om ännu en graviditet. En trea! Men nu är jag nöjd med våra två. Jag tror förstår ni att även om jag fick en trea skulle jag vilja ha en fyra och en femma och...Jag älskade att vara gravid och den första tiden med bebisen! Det slår allt annat i världen!

Nu ser vi fram emot bebisarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer ej att glömma sms:a dig..
Ja..ingen längtar väl mer än jag att få sniffa på bebis=)..så nu får hon ta och flytta ut till oss.
//Kram J&J