måndag 16 juni 2008

Snart semester



Jag som nyss börjat jobba ska snart gå på semester. Bara två arbetsdagar kvar. 4 veckors ledigt ska jag ha. Första veckan ska sonen gå på fotbollsskola. Om han vill. Sen tar vi dagarna som de kommer jag och barnen. Kanske någon djurpark eller camping med övernattning. Vi får se. Är det barn hemma på gatan är de fult nöjda med det.

Jag ska:

*Läsa böcker - njuter av att kunna sitta stil och läsa böcker nu när barnen börjat bli så stora

*Organisera i barnens rum - Sätta upp lite hyllor och köpa förvaring. Rensa bort sådant de inte leker med.

*Rensa övriga utrymmen här hemma. Jag gillar att rensa. Är som en slags befrielse och rensning av själen :)

*Slappa och bara vara med mina barn!

Jag ser fram emot semestern, med eller utan sol!

Inga kommentarer: