söndag 1 juni 2008

Söndag morgon




Söndag morgon! Jag väntar på att klockan ska bli 10. Ska köra barnen till mormor. Mannen är på Enduroskola och jag ska jobba. Första dagen på gamla jobbet. Blir säkert bra bara man kommer igång. Men att vara inne i en bunker när det är fint väder. Suck! Har inte stört mig förr men nu gör det...stör mig alltså!


Hoppas ni haft en fin helg och att dagen blir bra.


Just ja. Det var ju därför jag la ut bilden. Längtar bort till annat land med palmer och härliga stränder. Vi har inte varit utomlands sen sonen låg i magen och cet är 7 år sedan. Börjar fundera om det inte är dax snart. Enda problemet är pengarna. Fast man har det är jag inte säker på att jag vill läggen en sådan stor summa på en vecka. Jag får väl fundera vidare.


Kram Lisa

Inga kommentarer: