lördag 28 juni 2008

Va, är kl.23?

Mannen rensar avlopp.
Jag rensar tidningar, barnens skor och ett skåp.
Barnen leker väderleksrapport på kylskået.

Jag upptäcker att kl. är 23. Kanske liiite sent?

Idag har vi fiskat. Jag fick en mört knappt värd att kallas fisk. Mannen fick 3 gäddor. Finns det ingen rättvisa i världen? Sonen har lärt sig kasta med kastspö. Duktig! Liten dotter hanterar metspöt bra och sätter på masken själv. Det ni ;)

Jag och barnen har rengjort och målat ett gammalt fönster. Vitt. Ska sitta på en vägg i hallen som idag är tom. Har även rengjort en gammal trälåda som ska användas till trädgårdsredskap. Mer måla imorgon. Vissa dagar har man helt enkelt mer energi än andra. Imorgon hoppas jag att vardagsrummet ska få sig ett lyft, om energin infinner sig!

Godnatt!

Inga kommentarer: