lördag 24 maj 2008

Helgens utflykt


Idag åkte vi på utflykt hela familjen. Till en loppis i Ludvika. Våran farmor skulle sälja där så vi hälsade på henne, kikade runt lite och åkte hem. Stannade på en fin rastplats och fikade. Det var dagens händelse.

Snart är det dax att hejja på Perelli och Sverige i Eurovision Song Contest. Hur tror ni det går? Jag tror det går bra men hon vinner inte. Det är jag säker på! Vet ni att jag och Perelli låg på BB samtidigt. Inte på samma BB, såklart, men hennes älsta son är född samma dag som min dotter. Hon har dessutom fått ett barn till efter det. Kan man aldrig tro när man ser hennes kropp. Lycka till och kör så det ryker!

Nu fick jag skrivtorka. Återkommer!

Kram Lisa!

3 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Här hemma sitter vi också och hejjar på Charlotte....såklart. Men tror inte heller hon vinner. Men det ska bli KUL ändå.

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Lisa!

Är det den stora loppisen som står där varje lördag på somrarna? Blev sååå sugen när jag såg din bild...

Hoppas att du har haft en riktigt härlig mors dag!

Kram Hanna

P.s Blir det gamla jobbet nu när skolan är slut?

Lisa med hem sa...

Susanne: Jag blir så glad att du så ofta kikar in och skriver en kommentar! Jätteroligt!

Hanna: Jo, jag ska tillbaka till gamla jobbet. Börjar på söndag. Jobbar 3 veckor sedan semester i 4 och sen jobbar jag fram till skolan börjar. Ska läsa på Komvux till hösten om inget nytt jobb dyker upp. Hoppas det är bra med er och med lillstumpan. Blev inga koppor?

Kram Lisa