måndag 5 maj 2008

Redovisning med darr


Jag avskyr att redovisa. Avskyr, avskyr, avskyr! Jag vänjer mig aldrig. Jag tycker om att prata ja, men inte redovisa. Vi gör grupparbete i skolan och fick veta att det skulle redovisar i 1,5 timme. Japp! Så var det med det! Ämnet är intressant och så men jag hoppas det blir sista redovisningen jag gör i skolan. Basta!
Igår hade vi kalas för mor som blev 60. Lyckat och hon uppskattade det. Presenten blev en hit. Hon ska få åka 8 dagar till Tallin med helpensin och spa-behandling. Det ni! Inte illa.
Det är trevligt att träffas hela släkten. Vi är 14 st när vi träffas med mina syskon och syskonbarn. Så många att barn och pappor kunde spela fotbolls-matsch. Vad vi mammor gjorde? Solade på altanen såklart, och snackade skit :)
Nu dusch och sen natti!
Dagens Liten Dotter citat:
Sonen: Varför måste man byta strumpor efter en dag.
Dotter: För att man går med dem på golvet och där är det smutsigt.
Hade jag ingen aning om, att vi hade såå smutsiga golv att det var därför vi bytte strumpor ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

åh... vad maja är härlig... hoppas allt är bra med er... lille noa var urgullig... kramar ida