torsdag 29 maj 2008

Solen




Visst är det härligt! Solen har åter kommit och jag njuter men det är varmt att jobba på förskolan och stå ute på en gård timme efter timme. Huden svider och huvudet känns tungt. Jag är nog egentligen ingen soldyrkare utan trivs bäst i skuggan med en bra bok. Imorgon jobbar jag sista dagen på förskolan och sen tillbaka till gamla jobbet på söndag. Då slipper jag iallafall solen och kommer säkert att längta tillbaka till den varma dammiga gården på förskolan. Man blir aldrig riktigt nöjd vet ni :)


Nu ska jag slappa framför en film! Kram Lisa!

1 kommentar:

Susannes Smultronställe sa...

Skulle GÄRNA stå ute i solen en dag eller två.... *ler*
Själv står jag inne på Cervera. Nere i källarvåningen liksom. Visst....vi ser dagsljuset genom skyltfönstrena om vi går dit men det är inte mycket ljus och värme i lokalen. Men det är KUL ändå.
Men nog skulle det vara skönt att vara ute lite mer.